יום חמישי, 6 ביוני 2013

פרק 7!

היי לכולם!
הנה מתחילים:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"

       
פרק 7'- פאפלים ארורים!:

שלום לכל הפינגוונים בעלי מוח האגוז!, היום זהו אחד הימים הכי מעצבנים בחייו של המנהיג המהולל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר!

אחרי שנתקעתי בPH היא נפלה והתגלגלה על הריצפה, מיד רצתי כדי לברוח אבל היא תפסה אותי עם ה"לסלאו" שלה וניגשה אליי,

 היא שאלה אותי מה אני עושה פה ואמרתי לה שיצאתי לחפש אוכל, והיא לא האמינה לי, מה זה לא להאמין למנהיג המהולל שלך?

ואז היא אמרה לי שהיא תסגיר אותי לגארי, הבנתי שהיא בטח יודעת שאני אויב הסוכנות בגלל מבצע הבלאק אאוט, אבל אז היא הוציאה סמארטפון של הסוכנים!

איך זה יכול להיות לא ידעתי שPH היא סוכנת חשאית!
לזכור להוסיף את:






הסוכנת החשאית PH מאמנת הפאפלים, יותר נכון מלכת כדורי השיער המעצבנים!
היא פינגווינית חומה בעלת בגדים מכוערים של בוקרים?






המשך:


היא לקחה אותי לבית עץ שלה, וקשרה אותי לקיר ליד החלון!
ואז הסתכלתי דרך החלון, וראיתי משהו מתעופף, זה היה מאוד מוזר..
אבל בכל מקרה הייתי חייב לברוח! לא ידעתי מה לעשות, ואז עלה לי רעיון!
אחד הסרטנים- שליחים שלי נמצא כאן ביער קוראים לו קליקאר, אני אאותת לקליקאר שיבוא לפה והוא יחתוך את החבל עם הצבתות שלו!, אבל איך אני אותת לו שיבוא???

יש לי רעיון!, אני אקח את המשרוקית של PH ואני אכוון אותה לאור והיא תיצור סוג של סימן זוהר, וקליקאר אוהב אורות זוהרים!

PH בדיוק ישנה אז לקחתי את המשרוקית מ- השולחן שלה וחיכיתי לערב.

כשהתחיל להחשיך, הוצאתי את היד עם המשרוקית לחלון ואור הירח קרן במשרוקית ויצר מין סימן נוצץ בשמיים, וראיתי את קליקאר מתקרב! 

הוא ראה אותי וטיפס לבית העץ, הוא שיחרר אותי, ירדנו למטה והתחלנו לרוץ ואז....

פתאום מישהו תפס את שנינו לתוך מלכודת ושנינו היינו תלואים באוויר!

והמישהו הזה היה סוכן חשאי!

הוא היה:



הסוכן החשאי Yonatan7777 שומר היערות, יותר נכון צייד דובי הקוטב המסכנים!, הוא היה פינגווין ירוק בהיר עם בגדי הרפתקאות מכוערים!, ידעתי שהוא סוכן כי הוא כלא אותנו במלכודת של הEPF!


הוא אמר לי שאני הולך ישר לכלא של הEPF ושבאים לקחת אותי, תוך שנייה גם דוט גם PH גם Elenagirl וגם גארי באו לשם! הם העמיסו אותי ואת קליקאר למין רכב והתחלנו לנסוע...

ופתאום ראיתי את קלאטזי, הוא התקרב עלינו לכלוב שיחרר אותנו וברחנו,
גארי ראה שברחנו ותוך כמה דקות ראינו את דוט את PH את  Elenagirl וגם את- Yonatan7777 רודפים אחרינו אז התחלנו לרוץ מהר יותר!
רצנו ורצנו ורצנו, ולפתע ראינו שהגענו למבוי סתום מה נעשה?, הסתכלתי ימינה ושמאלה ואז ראיתי איפה אנחנו1 אנחנו ליד הכניסה ליער!, משם נוכל להגיע לחוף הגלישה ואז לקרחון!

רצנו מהר ככל שיכולנו, העלינו על סירה והתחנו לשוט במהירות!, ראינו שהסונכים המעצבנים עוקבים אחרינו, אוי איזה מעצבנים!

ואז PH שלחה אלינו "לסלאו" ותפסה את קליקאר המשכנו לזוז ואז Yonatan7777 קפץ למים שחה אלינו ותפס את קלאטזי!, ככה שנשארתי לבדי,
ואז ראיתי את Elenagirl מתחילה לתפור משהו ודוט עזרה לה, והגעתי לקרחון!

ישר רצתי ונכנסתי לתוך הצוללת וצללתי לים!, ככה הם בחיים לא ימצאו אותי!

ואז ראיתי שדוט לקחה את הסירה שלהם והפכה אותה לצוללת איכשהו, עם המוח הלא המוח של רוקי שלה!, וצללה לכיווני! היא התחילה לרדוף אחרי ואני יצאתי מהצוללת והתחלתי לשחות למעלה עליתי למעלה וראיתי שהם לא רואים אותי עליתי על הסירה שלי והתחלתי להפלגי במהירות!

הפלגתי והפלגתי עד שראיתי מערה קטנה ונחמדה זיהיתי אותה מיד!, זאת הייתה המערה הראשונה שלי מהימים שהייתי נלחם ב- PSA!, ובסוף ניצחתי אותם!

נכנסתי למערה, והתחבאתי שם לא היה שם אף אחד, ואז שמעתי קול כלשהו קול קטן פרוותי וחמוד כזה קול של... פאפלים! כדורי השיער המעצבנים!

התקדמתי קצת קדימה וראיתי המון פאפלים! בכל מיני צבעים! רציתי לצאת מהמערה אבל הסוכנים היו בחוץ! ואז כדי להתיק את הכדורי שיער שאגתי אגה דובית, והם התחילו לפחד!

מסתבר שPH שומעת פאפלים בצרה ממרחקים כי תוך דקה היא נכנסה למערה והוציאה את כל הפאפלים!

אוי פאפלים ארורים!, הם הסגירו אותי!

והסוכנים לקחו אותי למפקדת הEPF!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!