יום שישי, 14 ביוני 2013

תמונה מהמפגש,וממש זלזלתם בו!

היי!
אילן כאן!
המפגש נגמר תוך רבע שעה!

הנה תמונה מהמפגש:
אבל ממש זלזלתם בו! באו רק שני ילדים! הפינגווין האדום לא נראה לי בכלל בא למפגש! אם הוא לא בא למפגש אז בא רק ילד אחד! (הפינגווין שיושב)
הוא לא זלזל במפגש כמו כולם! זה נקרא כבוד! אני חשבתי הרבה על המפגש והרבה זמן לקח לי לחשוב מה נעשה ומה אני יסביר! והמפגש נגמר תוך רבע שעה כי בא רק ילד אחד! חשבתי שהרבה יבואו! אם הרבה היו באים אז היינו עושים הרבה דברים שלא קשורים להסברים!(משחקים)
היה אמור להיות מחר מפגש שקשור לכל הEPF אבל אני לא יעשה אותו כי אין טעם! אם בא רק ילד אחד למפגש הזה, אז אין טעם שאני יעשה עוד אחד שבטח יבוא שוב רק ילד אחד ואולי אפילו לא יבואו!
בעיה שלכם! 
ממש נעלבתי! לפני שש היו הרבה, רק התחלתי להסביר וכולם הלכו ורק הילד הזה נשאר! שוב, זה נקרא כבוד!
היה אמור להיות מפגש מחר אבל פשוט אין טעם!

אם יהיה עוד ספיישל שאני יערוך בו מפגש ויבוא רק ילד אחד או שתיים או אפס אז אני יפרוש מהבלוג כי הקוראים לא מכבדים אותי!

שלכם, אילן 

11 תגובות:

  1. זה הייתי אני (uri2000)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי:"זה נקרא כבוד!" בגלל שכשכולם הלכו אתה נשארת! תודה רבה!

      מחק
  2. תקשיב, אין מה להעלב, אתה נעלב מעצמך.
    אל תארגן מפגש אם אתה לא רואה שיש הרבה צופים, כי דברים כאלה יכולים לקרות ואתה סתם תעלב.
    לא ממקום של זלזול, רק עצה, אתה נכנס ישר לקטע של המפגשים, צריך לקנות כמה קוראים לפני זה, אתם לא בלוג ידוע.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבלוג הזה הוא דווקא כן ידוע!
      יש לו דיי הרבה קוראים ליום, והוא מתעדכן הרבה יותר מבלוגים אחרים שקיימים יותר משנה!

      מחק
  3. אני גם אני הייתי קראו לי 3pingi123 אבל בזמן שהייתי הלכת אז חשבתי שביטלת את המפגש כי לא הרבה באו סליחה שעזבתי באמצע

    השבמחק
  4. אילן אני אישית מצטערת שלא באתי
    אבל השעה לא היתה מתאימה לי ואני מצטערת
    בבקשה תעשה עוד מפגשים אבל תעשה את זה בשעות שאתה יודע שפנוים (עשית את זה מוקדם פשוט)

    השבמחק
  5. אני הייתי שם אבל היה בר מצווה לחבר שלי ב 7:00 ובר מצווה באשדוד ואני באשקלון עד שאני מגיע זה שבע אז הייתי צריך ללכת מצטער שלא נישערתי

    השבמחק
  6. אני אפילו לא ידעתי שיש

    השבמחק
  7. אילן אני מצטער משום שהייתי במפגש קראו לי 3pingi123 ובזמן המפגש הלכת אז חשבתי שביטלת אותו אז אני מצטער מעומק ליבי

    השבמחק
  8. יש לי בלוג אתה יכול לפרסם אותו במומלצים בבקשה? הנה קישורhttp://worldcp111115.blogspot.co.il:/

    השבמחק
    תשובות
    1. סורי אני לא יכול כי אני רק מעצב. תפנה לרום!

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!