יום שבת, 8 ביוני 2013

סוכן בפעולה: פרק מס' 3!

שלום לכולם!!!
הגיע הזמן להמשיך את:














בכדי להגיע להקדמה- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 1- לחצו כאן!

בכדי להגיע לפרק 2- לחצו כאן!

אז הנה פרק 3:



שלום לכולם,
זה אני טומי ברינגר זוכרים אותי?
אז היום לאחר התנומה שלקחתי מאתמול התעוררתי בשעה- 08:00.
הייתי חייב מהר להתארגן כי ב- 08:30 סוגרים את חדר האוכל, ואם חדר האוכל יסגר לא יהיה לא אנרגיות למבחנים ב- 09:00.
האכלתי את לוני, ורצתי מהר לחדר אוכל אכלתי סלט אצות ורצתי ישר לכיוון היציאה הרביעית, שמובילה אל אזור האימונים שביער.
ברגע שהגעתי לשם לא האמנתי למראה עיניי, כל כך הרבה מכשירים: חצים וקשתות, מנוע סילון, לייזרים, רובים, מתקני חבלים הכל!!!
הנה סאנס הגיע, כשהוא הגיע הוא אמר לי שאני צריך לעבור לפחות 5 מסלולים, אחרת יחזירו אותי הביתה.
לא ידעתי במה להתחיל, ובסוף בחרתי במנוע הסילון.
שמעתי אותו בין 2 הידיים והתחלתי לטווווסססססססססססס, במהירווות אדירה!
המטרה שלי היא להגיע מפה עד לקרחון ובחזרה בפחות מ- 2 דקות. 
בדרך ראיתי מלא נופים מופלאים אפילו עברתי ליד הבית עץ של PH ושמעתי צעקות משם.
מוזר... לא משנה, בקיצור עברתי את המשימה הזו!
אחרי זה בחרתי בעוד 4 משימות אחרות ועברתי 3 מהם, ובמשימה הרביעית נתקעתי, משימת מבוך הליזרים.
עברתי את הכל, הדבר היחיד שנשאר לי הוא לעבור דרך מעבר צר מאוד של ליזרים, ואין סיכוי שאני עובר שם!
אחרי המעבר יש כפתור, אם אני אלחץ עליו, הליזרים יתכבו ואז אוכל לעבור בקלות, ולגמור את המשימות.
ואז זה קרה. אני מעדתי, ואם הייתי נשאר באוויר עוד שנייה הייתי מפעיל את הליזרים, למזלי הם לא אמיתיים, מזל גדול.
ואז לוני פרץ את הדלת קפצץ בין הליזרים לחץ על הכפתור וכיבה את הליזרים ויכולתי לעבור עד הסוף.















אני דיי בטוח שהשופטים יפסלו אותי בגלל זה, לפחות ניסיתי.. השופטים (רוקי, גארי, הפינגווינית הסגולה- דוט, הפינגווין האדום הזה עם מנוע הסילון ששכחתי את שמו, והמנהל שראה את זה מהמסך, אמרו לי ללכת לחדר ואחרי ארוחת הערב הם יגידו לי את התוצאות, אז בינתיים הייתי חופשי, אז יצאתי עם לוני לטיול ביער.

הלכנו והלכנו והלכנו  בינתיים חשבתי ל מה יקרה אם אני לא יתקבל, בגלל שגיליתי יותר מידי סודות של הEPF, אני אצטרך לחיות עם שומר שצמוד אליי בכל רגע בחיים שלי, זה כמו לחיות בכלא. ואני לא רוצה חיים כאלו!

המשכנו ללכת עד שפתאום ראיתי מערה מוזרה, נכנסתי לתוכה ואז פתאום אני ולוני נקלענו בתוך כלוב ושמעתי קול מפלצתי אבל שאומר "הפתעה" זה היה הקול של לא אחר מאשר, מייקל.........


ההמשך בפרק 4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!