יום חמישי, 6 ביוני 2013

הסיפור: סוכן בפעולה!

היי לכולם!
כפי שאמרתי בפוסט הקודם, החלק הראשון של השבוע נציג בבלוג את:












אז הגיע הזמן להתחיל לא?
הנה ההקדמה:











אתם בטח שואלים את עצמכם- איך בדיוק הגעתי למעמד כזה, שאני זוכה בפרס על גבורה בטקס???
אז כדי לענות לכם עליה, אני צריך להתחיל את הסיפור מההתחלה.
אבל ההקדמה הזו קצרה מידיי כדי להחיל בה את כל הסיפור, לכן אותו אני אספר בפרקים.
בטח כפי שראיתם ממקודם הבנתם שקוראים לי טומי, טומי ברונגר.
אני בן 13 עכשיו, אבל אני ממש לא אוהב לגדול, אני הכי אהבתי להיות קטן, ולחזור לגן עם המשחקים והצעצועים, אבל הדבר היחיד שמונע ממני ללכת לגארי שיחזיר אותי לתקופת הגן עם המכונת זמן שלו היא מיקה, מיקה היא ילדה שלומדת בכיתה המקבילה אל הכיתה שלי, ומאז שפגשתי אותה בכיתה א' אני מאוהב בה, אבל אף פעם לא היה לי אומץ להגיד לה את האמת אבל זהו סיפור ארוך שאת ההמשך שלו תמצאו בפרקים.
כמו כולם גם אני הייתי ילד בן 12.5 רגיל, לא היה בי שום דבר מיוחד עד שמייקל הופיע...


המשך בפרק מס' 1 שיגיע בקרוב...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!