יום שני, 10 ביוני 2013

סוכן בפעולה: פרק מס' 4!

שלום לכולם!!!
הגיע הזמן להמשיך את:














בכדי להגיע להקדמה- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 1- לחצו כאן!

בכדי להגיע לפרק 2- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 3- לחצו כאן!

אז הנה פרק 4:



טוב, כפי שאתם זוכרים אני ולוני כרגע כלואים בתוך כלוב,
ומייקל מצחקק ליידנו, בפרק זה תגלו הסבר על הכל.

בהתחלה אחרי שראיתי את מייקל, לא הצלחתי להגיד כלום, זה היה לי ממש מפתיע!
אז שאלתי אותו, למה הוא בכלל צירף אותי לסוכנות אם הוא רצה לכלוא אותי.
ואז מיקל התחיל לספר לי שבזמן האחרון ההנהלה של הסוכנות קצת כועסת עליו, ורוצים לפטר אותו, לכן הם בוקשו ממנו לשלוח לי הזמנה.
הוא לא היה מוכן שזה יקרה אז הוא החליט לכלוא אותי.
ממש תוכנית "גאונית".


אחרי שהוא עזב את המעורה, הייתי חייב לצאת מהמערה אבל לא ידעתי איך!
ואז עלה לי רעיון! בדיוק כמו עם הליזרים, לוני יעבור בין הסורגים, ילחץ על הכפתור וישחרר אותי.
וכן נעשה.
כשיצאתי משם יצאתי בריצה החוצה לכיוון המפקדה, ואז נעצרתי. ראיתי אותם. מייקל והחבורה שלו עמדו מולי. אבל ביחד עם חבר חדש. פרוטובוט. פרוטובוט 3,000 (בגלל שהגודל של פרוטובוט האולטימטיבי 10,000 הוא עצום, אז הוא לא היה יכול להכנס ליער בלי שימצאו אותו, לכן הוא העביר את המידע שלו לתוך גוף אחר, שהוא יותר קטן, בערך בגודל של פינגווין שנקרא פרוטובוט 3,000).

הייתי באותו הרגע חייב להגיע איכשהו לסוכנות ולדווח להם על זה, אבל בזמן שחשבתי על זה, לא הספקתי כלום.
ואז ראיתי את לוני מתחיל לרוץ ומייקל אחריו, ופרוטובוט נשאר לידי.
אני מרוב הלם לא יכולתי לזוז, ופרוטובוט לחץ על כפתור ופתאום כלוב שעשוי מכוח אלקטרומגנטי הופיע מעליי ונכלאתי בתוכו.

בדיוק באותו הרגע קיבלתי דיווח בטלפון הסוכנים ובו היה כתוב: "סוכנים הודעה משמחת, PH הצליחה לתפוס את הרברט באחת מין המערות, היום בשעה 16:00 אנחנו עורכים טקס לכבודה. איחורים לא יתקבלו!
המנהל AA" (אף פעם לא הבנתי מה ה- AA אומר)


ברגע שגמרתי לקרוא את ההודעה ראיתי שפרוטובוט שם לב שיש לי את הטלפון סוכנים והוא לקח לי אותו, קרא את ההודעה וחייך (לא ידעתי שרובוטים מחייכים)

ואז הוא אמר לי שהוא בדיוק חזר עכשיו מפגישה עם הנקודה הסגולה, ושהיא יצורה טיפשה, שצריך לחסל אותה. (לא הבנתי למי הוא התכוון, אולי אני אגלה מאוחר יותר)

פתאום ראיתי את מייקל מגיע מצויד בציוד של הסוכנים, ביד שלו נמצא לוני עם מכשיר כזה של סוכנים, ומאחוריהם עמדו רוקי ואת הפינגווין האדום עם המנוע שסילון (שאחר כך התברר לי ששמו הוא ג'אט פאק גאי).
שלושתם לכדו את פרוטובוט, וכלאו גם אותו.

ואז מייקל בא ושחרר אותי, ברגע שהוא שחרר אותי, כבר לא היו לי כוחות ופשוט התעלפתי.

כשהתעוררתי, הייתי בבית החולים התת קרקעי של המפקדה, שוכב לי על מיטה בתוך חדר, ולוני שין על הרצפה לידי.
מולי עמד שולחן ועליו פתק שעליו כתוב "לטומי".
פתחתי את המכתב והתחלתי לקרוא אותו.

























הייתי מעולף במשך חצי שנה?!
לא יכול להיות!!!
הסתכלתי בתאריך וראיתי, היום ה- 8/7!
אז באמת ישנתי חצייי שנה!!!


בדיוק באותו הרגע לוני התעורר והוא פשט קפץ עליי באותו הרגע והתחיל לתת לי נשיקות.
תוך 10 דקות, ראיתי את ההורים שלי נכנסים לשם.
הם אמרו שהם ממש דאגו לי, ושהם ממש מצפים שאני אחזור, ואמא שלי בכתה המון.
ואז הרופא אמר שהם צריכים לצאת, כי יש עוד מבקרים שרוצים לבקר אותי, ולכול אחד מקצים 15 דקות.
אז אחריהם ראיתי את רוקי את הפינגווין האדום (שסיפר לי ששמו הוא ג'אט פאק גאי) ואת סאנס.
גם הם שאלו אותי לשלומי ובדקו מה קורה איתי, שנייה לפני שהם הלכו סאנס נתן לי מעטפה פתחתי אותה וראיתי הזמנה שבה היה כתוב:


















ואז בדיוק מייקל ומיקה נכנסו, הם באו בריצה, והתיישבו לידי.
מייקל הצטער בערך 20 אלף פעמים על מה שהוא עשה ומיקה כל הזמן שאלה משה שלומי ואם אני צריך משהו.
בסוף הביקור מייקל אמר לי, ועכשיו אני אתן לך את מה שאני חייב לך.
והוא פשוט יצא מהחדר.
ברגע שהוא יצא מהחדר, מיקה ניגשה אליי, ופשוט נישקה אותי.



ההמשך בפרק 5 והאחרון

2 תגובות:

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!