יום חמישי, 6 ביוני 2013

פרק 6!


היי לכולם!
הנה מתחילים:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"
       
פרק 6'- הבגדים נעלמו:


שלום לכל הפינגווינים הערניים! סוף סוך המנהיג המוהלל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר התעורר!

מאז ש- ג'אט פק גאי ו- Liorbl האארורים האלו הרדימו אותי עברו חודשיים וחצי,
אתמול בדיוק התעוררתי.

אני זוכר רק ששנייה לפני ש- ג'אט פאק גאי ו- Liorbl הרדימו אותי ראיתי את קלאטזי והסרטנים  מתחבאים בשיחים,
קלאטזי סיפר לי שאחרי שנרדמתי הם פלשו לעיר ולקחו אותי למחבוא!, לפחות ניצלתי מלהיות כלוא ב- EPF!

קצת אחרי שנרדמתי התחילה באי הזה, המסיבה הארורה והמעצבנת חג השלג הקפוא שמקפיא דובי קוטב וסרטנים מסכנים!(חג החגים, חג המולד)
ועכשיו כל הפינגווינים המעצבנים האלו מתכוננים למופע של הפינגווינים שמתלבשים גרוע (מופע האופנה) ומרעישים כל היום!
הם חושבים שהחומר הרדמה יספיק להרדים אותי עד מסיבת הפינגווינים הטיפשים של אפריל! (ה- 1 באפריל) אבל הם לא יודעים שקלאטזי היה קצת נוגדן שהקטין לי את זמן השינה!

עכשיו זה הזמן הכי טוב לתקוף, כי הם חושבים שאני ישן והם לא מוכנים!

אבל איך אפשר לחשוב על רעיון לתוכנית ברעש הזה???
אני יודע! אני קודם אגנוב להם את כל הבגדים ואז הם לא יוכלו לערוך את המופע שלהם ויהיה לי שקט לחשוב על תוכנית להביס אותם!

אבל אני לא יכול לבוא ככה בתור דוב קוטב, ותלבושת הפינגווין שלי נהרסה על ידי רוקי, מה לעשות? רגע אחד יש לי כמה בגדים של פינגווינית בארון!
File:Herbert the rapper 2012.png 


בסוף התלבשתי בתור דובה אישה, אני אגיד להם שאני ה"אחות הטובה של הרברט"- ליברטה פרסיבל דוב אסקוויר!



הלכתי לחנות הבגדים והלכתי להרשם למופע, אבל אז ראיתי מי ארחרי על המופע ונכנסתי ללחץ!
אלה היו שלושה פינגוויניות ושתיים מהן היו סוכנות חשאיות!




הראשונה הייתה הסוכנת החשאית דוט המומחית ב- להפחיד אנשים עד מוות עם התלבושת הסגולה והמכוערת שלה.



את השנייה לא הכרתי, היא הייתה פינגווינית בצבע תכלת עם בגדים מכוערים של הסוכנים, קראו לה  Elenagirl תופרת בגדי הסוכנים , או יותר נכון האישה שמייצרת בגדים מכוערים! ידעתי שהיא סוכנת כי היה לה מכשיר קשר  של הסוכנים בכיס










והשלישית הייתה הפינגווינית קיידנס הדי- ג'יי המעצבנת, זותי שהרסה לי את היום הולדת!








ניגשתי אליהן וברגע שהתקרבתי אליהן דוט אמרה לי שזאת תלבושת מצחיקה של הרברט והיא חושבת שזאת תלבושת שמתאימה לאחד באפריל!?!?

מה זה הדבר הזה אני בזבזתי בתלבושת 5 דקות מהחיים שלי כדי ליצור תלבושת וזאת התגובה שלהן למנהיג המהולל שלהן?, פשוט בושה!

עכשיו אני חייב למצוא הזדמנות לגנוב את הבגדים למופע, כולם היו בערמה ליד תאי ההלבשה, מה אני יכול לעשות???


המשך:


אני יודע!, אני אנתק את מתג החשמל, כל האורות יכבו ואז אני אגנוב את הבגדים ואלך מכאן ויהיה לי שקט!

הלכתי לארון החשמל הורדתי את הבגדים המוזרים האלה וניתקתי את המתג, כל החנות היתה חשוכה ולא ראו כלום,
ואז נזכרתי שהרעיון שלי מטופש, כי גם אני לא יכול לראות בחושך!
וואו נראה שקלאטזי הדביק אותי קצת במחלת הטמטום /-:


ואז פתאום התלבושות של דוט ושל Elenagirl התחילו לזהור בחושך,
איך הן חשבו על זה?
הן קלטו אותי והתחילו לרוץ אחרי רצתי מחנות הבגדים ונכנסתי למחבוא,
זהו זה הן לא יוכלו לעצור אותי, הלכתי לכורסה שלי והתחלתי לחשוב על תוכנית.

ואז זה הגיע, פתאום שמעתי מוסיקה חזקה בטירוף!
והבנתי שהם עושים את המופע בלי הבגדים, איך זה יכול להיות?
שלחתי את הסרטן קרובורי לבדוק מה קורה והוא אמר לי שהם לא חוגגים את מופע האופנה, הם חוגגים את מופע האופנה של בגדי הרברט מטופשים!

מה זה אמור להיות?, איך הם מתנהגים למנהיג המהולל שלהם!, זאת פשוט חוצפה לעשות תצוגת אופנה של בגדים של הרברט מטופשים!
אני חייב להרוס להם את המופע!


המשך:


הלכתי לחנות הבגדים, וכשנכנסתי לחנות לא היה שם אף אחד!
נכנסתי עוד קצת ופתאום נפל עליי כלוב, בדיוק כמו פעם!
ואז דוט וElenagirl נגשו אליי ואמרו לי שגארי מגיע לקחת אותי למפקדה,
זה לוראיתי את המפתח, הוא היה בכיס של דוט, לקחתי מקל של ברזל שהיה שם והשחלתי בו את המפתח, פתחתי את הכלוב והשתחררתי.

רצתי יש לכיוון המחבוא שלי, אבל טעיתי בדרך והגעתי למדבר של ק"פ, רצתי ישר לתוך המדבר ואז נתקלתי במשהו, לא משהו מישהו ולא מישהו מישהי!
והמישהי הזאת הייתה PH!


פרק 7 בקרוב....

2 תגובות:

  1. מה אתה כותב שקדניס
    מעצבנת אני כועס

    השבמחק
    תשובות
    1. נגיד את האמת, גם אני כועס, כי קיידנס היא אחת מהמפורסמים האהובים עליי,
      אבל אל תשכח שהסיפור הזה הוא מנקודת המבט של הרברט, והרברט כמובן שונא פינגווינים....

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!