יום שישי, 21 ביוני 2013

יומנו של גיבור-4- המסמכים נחשפים!

פרק 4:
מספר: אני חושב שזה ברור... תאריך: 23.6.2030 מקום: הבית שם: גל

טוב אז זה מה שקרה:
קראתי אותם קצת (לפי הזמן שאני כותב זה היום בערב) וגיליתי משהו מאוד מיוחד.
אבא שלי חי!
המסמכים הם שלו!
והוא כל הזמן רמז על מישהו שהוא זה שיכול לעזור!
שהוא מכיר אותו ואימן אותו בלי שהוא ידע!
שזה אני!
הוא אימן אותי בילדות!
בזמן שאני לא זוכר הוא אימן אותי לזמן הזה!
טוב אז בלי הרבה דיבורים הנה הדפים שהוא כתב (הם מאוד קצרים)(כדי לחזור לקטעים שלי אני יכתוב ובחזרה אלי)(דבר אחרון: הקטע שהוצג כפרק הראשון לא יכלל בין הדפים האלו אבל עדיין הוא יחשב לפי הקוד....):

מספר: 0835 תאריך: 29.6.2013 מקום: המפקדה שם: רום

היום התקבלתי לסוכנות וקיבלתי את היומן הזה מהמנהל עצמו!
הוא אמר לי שהוא יאמן אותי בעצמו!
איזה כיף!
טוב אני הולך להתאמן!
ביי!

בחזרה אלי!
טוב אז מהתחלה היו לו קשרים עם המנהל!
יכול להיות שהמנהל ראה בו פוטנציאל!
הנה עוד קטע:

מספר: 0095 תאריך: 25.6.2015 מקום: המפקדה שם: רום

היום עוד פעם עליתי בדרגה כי תפסתי את קלאטזי!
המנהל נתן לי אות כבוד ואמר לי שהמספר שלי ירד וזה אומר שאני מתקדם בדרגה ושאלתי אותו מה המספר שלו והוא אמר לי שהמספר שלו הוא 0001 והוא אמר לי  שהמספר הזה הוא של המנהלים!
איזה כיף לו!
טוב אני חייב לחזור לאימונים במנוע הסילון!
תאחלו לי בהצלחה!

בחזרה אלי!
סוף סוף אני יודע מה המספר אומר!
כשאני יחזור למפקדה אני ישאל את אחד הסוכנים האמינים מה המספר שלי.
עוד קטע:

מספר: 0187 תאריך: 20.6.2020 מקום: הבית שם: מסווג

כבר יש לי אישה וילד ואני מתכוון לאמן אותו להיות הסוכן הכי טוב כמו שהמנהל אימן אותי.
אבל ירדתי בדרגה כי לא הגעתי למנהל להגיד לו את המצב.
לילד אני יקרא גל.

בחזרה אלי!
כן זה ברור שאני הבן שלו!
קטע לפני אחרון:

מספר: 0002 תאריך: 22.6.2025 מקום: מסווג שם: מסווג

הצלחתי לחזור להיות הסוכן הכי טוב אחרי המנהל עצמו.
את בני כבר עזבתי כדי שלא ידע דבר על עבודתי המסוכנת.
היום קיבלתי מזוודה עם קוד מיוחד שאני יכול להחליט מהו.
בנתים אני ישים שם חפצים מיוחדים ודברים נוספים.
הקוד יהיה המספר המלווה את היומן.
כל פעם שאני יסיים לכתוב דף אני יעדכן את הקוד.
בהצלחה בפתירה.

בחזרה אלי!
אולי המזוודה שקיבלתי היא המזוודה שלו.
אני יפתור את התעלומה כבר מחר.
קטע אחרון:

מספר: 0587 תאריך: 27.6.2029 מקום: מסווג שם: מסווג

ירדתי בדרגה בצורה גבוהה כי אני רציתי להוריד פרופיל כי אני יודע דבר ששום סוכן אחר לא יודע.
המנהל רוצה לצאת לפנסיה בשנה הבאה ואני משכנע אותו שלא ולכן אני לא יכול לעשות משימות שטח.

בחזרה אלי!
זהו אין עוד קטעים ולפי מה שכתוב פה אבי ידע על הפנסיה של המנהל.
למה הוא לא עצר את הפנסיה עוד לפני שהיא הפכה לאמת.
יש איזו סיבה ואני מתכוון לגלות.
טוב אז אני הולך לישון ומחר אני הולך לסוכנות מברר את המספר שלי ופותח את המזוודה!
תאחלו לי בהצלחה כי אני אצטרך את זה!
--------------------------------------------------------------------------------
מה הקוד של המזוודה?
מי שפותר יזכה בהצצה לפרק הבא! 

תגובה 1:

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!